هاله نور

هاله نور

شعر طنز و شاید هم جدی
هاله نور

هاله نور

شعر طنز و شاید هم جدی

روسی


لیاخوف نه، هواپیمای روسی
برای مجلس دومای روسی
ببین این مجلس داغ سیاسی
شود روشن از آن سرمای روسی

دلواپسی


دست مریزاد به دلواپسان...
این شعر رو با اندکی تغییر تقدیم به دلواپسان واقعی کشورم میکنم...

اضطرابم تا فراگیرست و من دلواپسم
مغزَکَم دیوانه درگیرست و من دلواپسم
دکترا راه بیانم از گلو رد می شود
استخوانی در گلو گیرست و من دلواپسم

ادامه مطلب ...

یادگاری

آن زمان خود چه روزگاری بود
اتفاقات چون قطاری بود
یاد دارم ز عهد اصلاحات
باغ گل، نغمه ای، هَزاری بود
ادامه مطلب ...

آسیب اجتماعی

حال ما با دود و الکل کوک خواهد شد رفیق؟
وضع ما در زندگی مسکوک خواهد شد رفیق؟
با تجرد، اعتیاد و فقر و فحشا، اشتغال
نسل ما ای جانِ جان مفلوک خواهد شد رفیق
ادامه مطلب ...

هواپیمای روسی

 با آرزوی آرامش برای هموطنان سفرکرده و بازماندگانشان...

هواپیمای نا اعلا هواپیمای روسی
سقوطش چون فضاپیما هواپیمای روسی
ادامه مطلب ...